Wysuwane Platformy Kolejowe

Nasza firma wykonuje stałe i wysuwne platformy robocze, które są wykorzystywane w zakładach naprawczych taboru kolejowego. Dzięki nim pracownicy służb remontowych mogą wejść na dach pociągu i wykonywać wszelkie prace naprawcze np. urządzeń klimatyzacji czy pantografów. Platforma biegnąca wzdłuż pociągu umożliwia przeprowadzanie prac remontowych na całej długości pociągu, bez uciążliwego przesuwania zespołu naprawczego. Dzięki takiemu rozwiązaniu prace naprawcze mogą być wykonywane nie tylko dużo szybciej, ale i bezpieczniej. Platformy zabezpieczone są tzw. systemem duplex (powłoka cynku i farba proszkowa), który chroni cały zespół przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi na ok. 50 lat.

17 maja 2015

image_pdfimage_print

Wysuwane platformy robocze do remontu  taboru kolejowego

logotypy RPO WD

 

Wykonywane przez nas platformy umożliwiają przeprowadzanie prac naprawczych i konserwatorskich na wszelkich składach kolejowych niezależnie od ich szerokości. Platforma robocza składa się z sześciometrowych modułów. Każdy z nich wysuwa się niezależnie i na odpowiednią głębokość.

W platformach zastosowano dźwigniki śrubowe typu „Screw Jacks”-  jest to innowacyjne rozwiązanie w tego typu instalacjach. Podnośniki śrubowe „Screw Jacks” dają płynny, w pełni kontrolowany i równomierny ruch – podnosi to znacząco bezpieczeństwo pracowników stacji serwisowej. Układ kaset pomostowych z napędami typu „Screw Jacks” charakteryzuje się prostotą instalacji, cichą pracą i dużo większą niezawodnością niż to było w układzie z napędami pneumatycznymi, zapewniając obsłudze stacji większy komfort pracy.

Zalety wysuwnych platform z układem dźwigników śrubowych typu „Screw Jacks”:
– gwarantowane bezpieczeństwo pracy na dachu taboru kolejowego
– zabezpieczenie przed upadkiem serwisanta/narzędzi na osoby znajdujące się poniżej platformy
– zabezpieczenie przed wejściem niepowołanych osób (zespół barier ochronnych z elektrozamkami)
– prosta instalacja dzięki wykorzystaniu dźwigników śrubowych typu „Screw Jacks”
– płynny, w pełni kontrolowanych ruch platform, eliminujący możliwość uszkodzenia powierzchni lakierniczej taboru kolejowego.

DSC01866 DSC01868 DSC02326 Obraz1

Comments are closed.